
بیاید هر روز دست یه اتفاق خوب را بگیریم و ببریمش بالای یک بلندی تا ترسش از افتادن بریزد ، افتادن اتفاقهای خوب، از امروز مال شما...
ادامه مطلب
سلااااااام xa0 من برگشتم با یک سال تاخیر. از وقتی اینستاگرام بین همگان محبوب شده دیگه لزومی به راه اندازی مجدد وبلاگ نمیدیدم؛ اما از اونجاییکه همیشه نوشتن آرامبخشتر و دلنشین تر از اشتراک گذاری یک عکس یا یک کلیپ کوتاه است، بازهم مقتدرانه بازگشتم و تشکر میکنم از #بلاگفای عزیز که در جریان به روز رسانی سایتش سال گذشته زد و کلِ دیرینه ی مارو منحدم کرد بدونِ هیچ کونه یاری و حتی همکاری برای بازسازی آنهم با وجود پیگیریهای بنده... بگذریم؛ آمدم، خوش هم آمدم......
ادامه مطلب