بعضی از آدم ها جلد زرکوب دارند .بعضی ضخیم و بعضی جلد نازک .بعضی از آدم ها با کاغذ کاهی چاپ می شوند وبعضی با کاغذ خارجی.بعضی از آدم ها ترجمه شده اند .بعضی از آدم ها تجدید چاپ می شوند و بعضی از آدم ها فتوکپی آدم های دیگرند .... بعضی از آدم ها با حروف سیاه چاپ می شوند وبعضی از آدم ها صفحات رنگی دارند .
بعضی از آدم ها تیتر دارند ٬ فهرست دارند و روی پیشانی بعضی از آدم ها نوشته اند : حق هر گونهاستفاده ممنوع و محفوظ است
بعضی از آدم ها قیمت روی جلد دارند .
بعضی ازآدم ها با چند درصد تخفیف به فروش می رسند وبعضی از آدم ها بعد از فروش پس گرفته نمی شوند .
بعضی از آدم ها نمایشنامه اند و در چند پرده نوشته می شوند .
بعضی از آدم ها فقط جدول و سرگرمی دارند و بعضی از آدم ها معلومات عمومی هستند .
بعضی از آدم ها خط خوردگی دارند و بعضی از آدم ها غلط چاپی دارند .
از روی بعضی از آدم هاباید مشق نوشت و از روی بعضی از آدم ها باید جریمه نوشت .
بعضی از آدم ها را باید چند بار بخوانیم تا معنی آنها را بفهمیم و بعضی از آدم ها را باید نخوانده دور انداخت. هانيه رحيم پور...
ما را در سایت هانيه رحيم پور دنبال میکنید
برچسب: هر انسانی یک فلش است,هر انسانی یک بار, نویسنده: بازدید: 32 تاريخ: سه شنبه 20 مهر 1395 ساعت: 22:17