من برگشتم با یک سال تاخیر.
از وقتی اینستاگرام بین همگان محبوب شده دیگه لزومی به راه اندازی مجدد وبلاگ نمیدیدم؛ اما از اونجاییکه همیشه نوشتن آرامبخشتر و دلنشین تر از اشتراک گذاری یک عکس یا یک کلیپ کوتاه است، بازهم مقتدرانه بازگشتم و تشکر میکنم از #بلاگفای عزیز که در جریان به روز رسانی سایتش سال گذشته زد و کلِ دیرینه ی مارو منحدم کرد بدونِ هیچ کونه یاری و حتی همکاری برای بازسازی آنهم با وجود پیگیریهای بنده...
بگذریم؛ آمدم، خوش هم آمدم...
هانيه رحيم پور...ما را در سایت هانيه رحيم پور دنبال میکنید
برچسب: دلنوشته,دلنوشته زیبا,دلنوشته های عاشقانه,دلنوشته های غمگین,دلنوشته های ناب,دلنوشته ها,دلنوشته غمگین,دلنوشته هاي دلنشين,دلنوشته های مادرانه,دلنوشته های دلتنگی, نویسنده: بازدید: 11